EU se snaží o procvičení kuřákovi mysli. Nebo snad chce abychom se vzdali dýmek. Na to odpovím jen HAHA, na nás si nepřijdou.
Co to pro nás ale v důsledku znamená? Podle platných zákonů nesmí obal vybízet ke kouření, takže už žádné líbivé obrázky, názvy které vypadají zdravě atd. Můžeme si o tom myslet ledacos, ale…
Už se přizpůsobila i značka tabáků Al Fakher.
Pokud se chcete podívat na vysvětlivky v originále, tak níže:
http://flavoursbecomenumbers.alfakher.com/fr/all-flavours/
Jak u AF tedy příchutě rozpoznáme?
- Ikonou
Příchutě jsou rozdělené do šesti kategorií, z nichž každá má svou ikonu. - Barvou
Barvy mají být inspirované chutí, či jejich kombinacemi. - Podle čísla
Každá příchuť má své vlastní číslo. Takže v důsledku si budete pamatovat, jooo, 69 to se kouřit nedalo, ale za to 25 celkem ušlo. (69 je energy drink a 25 dvojité jablko.) Díky tomu si bude alespoň z počátku připadat každý dýmkař jako úchylný matematik s tabulkou prvků.
Přehled chutí najdeme zde:
http://flavoursbecomenumbers.alfakher.com/fr/all-flavours/